קורס PPC פרסום בגוגל
קורס PPC מפורט ומקצועי שילמד אותך לקדם אתרים בגוגל כמו מקצוען ולהגיע למקומות הראשונים בגוגל. בלי ידע מקדים ובליווי מקצועי מלא. קורס PPC PRO הוא קורס הפרימיום שלנו ללימודי PPC ודרכו תוכלו להפוך לקמפיינרים מומחים!
קורס PPC מפורט ומקצועי שילמד אותך לקדם אתרים בגוגל כמו מקצוען ולהגיע למקומות הראשונים בגוגל. בלי ידע מקדים ובליווי מקצועי מלא. קורס PPC PRO הוא קורס הפרימיום שלנו ללימודי PPC ודרכו תוכלו להפוך לקמפיינרים מומחים!
1.2 מיליון בעלי עסקים ומפרסמים בכל העולם משתמשים בגוגל אדוורדס לקידום העסק שלהם.
בממוצע על כל 2 שקלים שמושקעים בפרסום ממומן בגוגל מקבל המפרסם בחזרה 4 שקלים במכירות ישירות מהקמפיין.
הפוטנציאל בגוגל הוא עצום ועם הידע וההכשרה הנכונים, גם אתה תוכל להגיע לתוצאות מדהימות באמצעות פרסום בגוגל.
לשיחת ייעוץ חינם
צרו קשר עכשיו!
הסיבה שאתם רואים את הדר כאן היא מפני שאני מנהל לה את הפרסום הממומן בגוגל.
PPC הוא קיצור של Pay Per Click, כלומר תשלום לקליק. זהו מודל התשלום בגוגל שבו רק במידה ולחצו על המודעה שלך אתה משלם. נשמע חלום, לא? אז זהו, שהשאלה כמה אתה תשלם, כמה אתה תופיע והאם זה יהפוך ללידים ולקוחות משלמים תלוי באיך יוצרים את הקמפיין! מי שיודע להקים קמפיין טוב יכול לחסוך בעלויות, להופיע יותר ולהמיר יותר לקוחות. בנוסף לכך, הוא יוכל ליצור סוגים שונים של קמפיינים ולהשתמש בטכנולוגיות הכי חדשות של גוגל.
הקורס שלנו הוא קורס PPC המורכב מעשרות סרטונים קלים ופשוטים. קורס PPC PRO משלב אסטרטגיה והבנה של בניית קמפיין ויורד לרזולוציות הכי קטנות וסרטונים על המערכת. הקורס מתאים גם למתחילים ועובר על כל היסודות בצורה דקדקנית. במהלך הקורס תלמדו על עולם הפרסום ופרסום בגוגל בפרט, על הסוגים השונים של הקמפיינים שניתן להקים (חיפוש, מדיה, יוטיוב, שופינג, ביצועים מקסימליים). תלמדו על האלגוריתם של גוגל ואיך אתם יכולים להתאים את הקמפיינים לאלגוריתם, ובנוסף לכך איך ללכתוב מודעות מיעלו את אחוז ההמרה, יביאו עוד קליקים ויורידו את העלויות. בנוסף לכך נלמד להשתמש בכלים מתקדמים כמו קהלים מובנים אישית – רימקטינג, מודעות דינמיות ושיטות מתקדמות להצעות מחיר. גם אם כרגע זה לא אומר לכם כלום, אין מה לדאוג, לומדים הכל מהתחלה ועוברים על כל הפרטים
כשאני פוגש בעלי עסקים שרוצים לפרסם בגוגל או כאלו שכבר פרסמו ונכון – גיליתי שכמעט כולם מנסים לפרסם בעצמם ולא ממש מגיעים לתוצאות או משלמים לאנשי מקצוע עבור ניהול הקמפיין אבל לא באמת יודעים על מה הם משלמים ומה התוצאות שהם מקבלים.
לדעת איך לפרסם בגוגל ולהביא מקסימום תוצאות זה עניין של ידע, לימוד נכון וניסיון. זה לגמרי אפשרי לעשות את זה בעצמך, לחסוך המון כסף ולקבל תוצאות מצוינות. היתרון של קורס פרסום בגוגל או קורס PPC על פני קורסים אחרים הוא שידע בקידום ממומן בגוגל, חוסך הוצאות, מביא יותר תוצאות ומשפיע באופן חסר תקדים על היעילות של הקמפיינים.
את הדרך שלי בשיווק דיגיטלי התחלתי בשנת 2008 מחדר קטן בבית הוריי בבית שאן.
כשהקמתי את העסק הראשון שלי ניסיתי לפרוץ ולהגדיל הכנסות בכל דרך אפשרית. לאחר הרבה ניסיונות התחלתי ללמוד בכוחות עצמי את פלטפורמות הפרסום השונות של גוגל וגיליתי עולם ומלואו.
תוך זמן קצר התחלתי לקבל תוצאות מדהימות ולגייס לקוחות. כיום יש בבעלותי מספר עסקים ופעילויות – וכולם נהנים וצומחים בין היתר בזכות גיוס לקוחות קבוע דרך פרסום ממומן בגוגל.
ועכשיו עם הקורס האינטרנטי החדש שלי, גם את/ה יכול קבל את כל הידע הזה ולהגדיל את ההכנסות שלך בצורה משמעותית.
הגעת עד כאן, אז בוא נדבר!
יוסי לוי
אני פעיל בעולם הדיגיטל למעלה מ-10 שנים ומנהל מספר מיזמים וחברות בתחום. את דרכי המקצועית בדיגיטל התחלתי עם אחותי (הדר לוי) בקידום ושיווק של מופע הסטנדאפ שלה בגוגל. כשראיתי שהעבודה מצליחה וההכנסות שלנו הוכפלו תוך זמן קצר, החלטתי לעזור לעוד בעלי עסקים להכפיל הכנסות באמצעות פרסום בגוגל.
אני מרצה במכללות המובילות בישראל ומכשיר מאות תלמידים בשנה כמרצה ומנהל מגמת הדיגיטל במכללה טכנולוגית רופין.
את הקורס האינטרנטי לפרסום ממומן בגוגל יצרתי כדי לתת לכמה שיותר בעלי עסקים את הידע והיכולת להכפיל את ההכנסות שלהם באמצעות גוגל, בדיוק כמו שאני עשיתי בעסק
לקוחות אותם קידמנו:
תוצאות, תוצאות ותוצאות.
מקום 1 בביטוי ''חולצות בית ספר''
מקום 1 בביטוי ''חולצות בית ספר''
מקום 1 בביטוי ''חולצות בית ספר''
מקום 1 בביטוי ''חולצות בית ספר''
ממליצים עלינו
אורך הקורס הינו 60 שעות
אורך הקורס הינו 60 שעות
אורך הקורס הינו 60 שעות
אורך הקורס הינו 60 שעות
PPC PRO הוא קורס פרסום בגוגל עשיר בתוכן, מעודכן לשנת 2024, באיכות הגבוהה ביותר. לא מאמינים לי? צפו בסרטון לדוגמא
לבניית אתרים ועמודי נחיתה בוורדפרס
הדרכות לייב + וובינרים חינם לחברי הקורס בלבד
קורס גוגל אנליטיקס מקצועי לניתוח תנועה באתר במתנה
אחסון מלא של אתר האינטרנט שלכם לשנה במתנה
גישה מלאה לתכנים המתעדכנים למשך שנה מרכישת הקורס
קהילה של בוגרי הקורס העובדים בתחום
אם הגעת עד כאן, אז עכשיו את/ה
חייב ליצור קשר איתנו!
רשת החיפוש של גוגל היא קבוצה של אתרים ואפליקציות הקשורים לחיפוש שבהם המודעות שלך יכולות להופיע. זה כולל דפי תוצאות חיפוש של גוגל, מפות ואתרים אחרים של גוגל, וכן תוצאות חיפוש מאתרים שותפים ברשת החיפוש של גוגל. המטרה העיקרית של רשת החיפוש היא לחבר עסקים עם לקוחות פוטנציאליים המחפשים באופן פעיל מוצרים, שירותים או מידע רלוונטיים.
ישנם מספר סוגים של מודעות הזמינים ברשת החיפוש של גוגל, כולל:
1. מודעות טקסט: אלה הן הסוגים הנפוצים ביותר של מודעות חיפוש, המורכבות מכותרת, תיאור וכתובת אתר. הם מוצגים בתוצאות החיפוש, כאשר המפרסם משלם עבור כל קליק.
2. מודעות חיפוש דינמיות: מודעות אלה מייצרות באופן אוטומטי כותרות ודפי נחיתה בהתבסס על תוכן האתר שלך. הם אידיאליים עבור מפרסמים עם מלאי גדול של מוצרים או שירותים.
3. מודעות לשיחות בלבד: מודעות לשיחות בלבד, שתוכננו במיוחד למכשירים ניידים, מעודדות משתמשים להתקשר ישירות לעסק שלך במקום לבקר באתר שלך.
4. מודעות לקידום אפליקציות: מודעות אלה מעודדות התקנות אפליקציה ומעורבות על ידי פילוח משתמשים שסביר שיתעניינו באפליקציה שלך.
מיקוד לפי מילות מפתח הוא אבן הפינה של קמפיינים ברשת החיפוש, מכיוון שהוא מאפשר לך להציג את המודעות שלך למשתמשים שמחפשים מונחים ספציפיים הקשורים לעסק שלך. כדי להפיק את המרב ממיקוד מילות המפתח שלך, שקול את האסטרטגיות הבאות:
1. השתמש בסוגי התאמה רחבה, ביטוי והתאמה מדויקת: מילות מפתח להתאמה רחבה יפעילו את המודעות שלך לחיפושים הכוללים כל שילוב של המילים במילת המפתח, בעוד שהתאמת ביטויים דורשת שהמילים יופיעו באותו סדר. מילות מפתח תואמות בדיוק מפעילות את המודעה רק כאשר שאילתת החיפוש תואמת בדיוק למילת המפתח.
2. השתמשו במילות מפתח שליליות: על ידי הוספת מילות מפתח שליליות לקמפיין, תוכלו למנוע מהמודעות להופיע בחיפושים לא רלוונטיים, לחסוך לכם כסף ולהבטיח שהמודעות יגיעו לקהל ממוקד יותר.
3. הטמיעו מילות מפתח זנב ארוך: מילות מפתח זנב ארוך הן ביטויים ארוכים וספציפיים יותר שבדרך כלל יש להם נפח חיפוש נמוך יותר אך שיעורי המרה גבוהים יותר, מכיוון שהם מכוונים למשתמשים הקרובים יותר לקבלת החלטת רכישה.
1. צרו קופי מושך למודעה: כתבו כותרות ותיאורים שמעבירים בבירור את היתרונות של המוצר או השירות שלכם וכוללים קריאה חזקה לפעולה.
2. השתמש בתוספי מודעות: תוספי מודעות, כגון קישורי sitelink, הסברים וקטעי טקסט מובנים, יכולים לשפר את המודעה שלך על ידי מתן מידע נוסף או קישורים לדפים ספציפיים באתר שלך.
3. נטרו והתאימו הצעות מחיר: בדקו באופן קבוע את ביצועי מילות המפתח שלכם והתאימו את הצעות המחיר בהתאם כדי להבטיח שאינכם משלמים יותר מדי עבור קליקים.
4. בדוק ומקד את הקופי של המודעה: בדוק ללא הרף וריאציות שונות של הקופי של המודעה כדי לקבוע אילו מסרים מדברים לקהל היעד שלך בצורה הטובה ביותר.
רשת המדיה של גוגל (GDN) היא אוסף עצום של אתרים, אפליקציות וסרטונים שבהם המודעות שלך יכולות להופיע. זה כולל אתרים פופולריים כמו ג'מייל, יוטיוב ו- Blogger, כמו גם מיליוני אתרים אחרים שהם חלק מתוכנית Google AdSense. רשת המדיה נועדה לעזור לעסקים להגיע לקהל רחב יותר על ידי הצגת מודעות באתרים ובאפליקציות הרלוונטיים למוצרים או לשירותים שלהם.
סוגי המודעות הזמינים ברשת המדיה
רשת המדיה מציעה פורמטים שונים של מודעות, כולל:
1. מודעות תמונה: אלה מודעות חזותיות סטטיות או מונפשות שניתן להציג ברחבי GDN.
2. מודעות תצוגה רספונסיביות: מודעות אלה מתאימות באופן אוטומטי את הגודל, המראה והפורמט שלהן כדי להתאים לשטחי מודעות זמינים באתרים ובמכשירים שונים.
3. מודעות טקסט: בדומה למודעות טקסט ברשת החיפוש, מודעות אלה מורכבות מכותרת, תיאור וכתובת URL, אך מוצגות באתרים בתוך GDN.
4. מודעות סרטון: מודעות אלה יכולות להיות סרטונים עצמאיים או להופיע בתוך תוכן וידאו זורם אחר ב-GDN.
רשת המדיה מציעה מספר אפשרויות פילוח, המאפשרות לך להגיע למשתמשים בהתבסס על גורמים שונים:
1. מיקוד הקשרי: שיטה זו מכוונת לדפי אינטרנט עם תוכן התואם למילות המפתח או לנושאים שבחרת.
2. פילוח מיקום: באמצעות פילוח מיקום, אתה יכול לבחור אתרים, אפליקציות או ערוצי YouTube ספציפיים שבהם אתה רוצה שהמודעות שלך יופיעו.
3. פילוח קהל: פלח משתמשים על סמך תחומי עניין, דמוגרפיה או התנהגות גלישה שלהם.
4. שיווק מחדש: אפשרות מיקוד עוצמתית זו מאפשרת לך להציג מודעות למשתמשים שביקרו בעבר באתר שלך, ומעודדת אותם לחזור ולהשלים פעולה רצויה.
1. השתמש בפריטים חזותיים באיכות גבוהה: ודא שמודעות התמונה והסרטון שלך מושכות מבחינה חזותית ומקצועיות כדי למשוך את תשומת הלב של המשתמשים.
2. צור מסרים ברורים ותמציתיים: שמור על קופי מודעה קצר וממוקד ביתרונות או בתכונות העיקריים של המוצר או השירות שלך.
3. הטמיעו הגבלת תדירות: הגבילו את מספר הפעמים שמשתמש יכול לראות את המודעה במסגרת זמן ספציפית כדי למנוע חשיפת יתר ועייפות מהמודעה.
4. נטר ומיטוב מיקומים: בדוק באופן קבוע את הביצועים של מיקומי המודעות שלך ואל תכלול אתרים או אפליקציות בעלי ביצועים נמוכים כדי לשפר את יעילות הקמפיין הכוללת.
פרסום ביוטיוב הן סוג של פרסום וידאו המאפשר לעסקים לקדם את המוצרים או השירותים שלהם בפלטפורמת שיתוף הווידאו הפופולרית. עם למעלה מ-2 מיליארד משתמשים פעילים בחודש, יוטיוב מציע קהל עצום ואת ההזדמנות להגיע ללקוחות פוטנציאליים באמצעות תוכן וידאו מרתק.
ישנם מספר סוגים של מודעות YouTube, כולל:
1. מודעות מוזרמות: מודעות סרטון אלה מופעלות לפני, במהלך או אחרי סרטונים אחרים ב-YouTube, וניתן לדלג עליהן לאחר חמש שניות.
2. מודעות פגוש: מודעות פגוש הן מודעות וידאו של שש שניות שאינן ניתנות לדילוג, שמוצגות לפני סרטוני YouTube אחרים.
3. מודעות לגילוי סרטונים: מודעות אלה מופיעות בדפי תוצאות החיפוש של YouTube ולצד סרטונים קשורים, ומעודדות את המשתמשים ללחוץ ולצפות בתוכן הסרטונים שלכם.
4. מודעות Outstream: מודעות Outstream הן מודעות סרטון לנייד בלבד שמוצגות באתרים ובאפליקציות של שותפים מחוץ ל-YouTube.
YouTube מציע מגוון אפשרויות מיקוד, המאפשרות לך להגיע למשתמשים בהתבסס על גורמים שונים:
1. דמוגרפיה: פלח משתמשים לפי גיל, מין, מצב הורי והכנסה למשק בית.
2. תחומי עניין: הגע למשתמשים שהביעו עניין בנושאים או קטגוריות ספציפיים.
3. שיווק מחדש: הציגו את המודעות שלכם למשתמשים שקיימו בעבר אינטראקציה עם ערוץ YouTube או אתר האינטרנט שלכם.
4. פילוח מיקום: בחר ערוצי YouTube או סרטונים ספציפיים שבהם אתה רוצה שהמודעות שלך יופיעו.
1. צרו תוכן וידאו מרתק: ודאו שהסרטונים שלכם מבדרים, אינפורמטיביים ורלוונטיים לקהל היעד שלכם.
2. כלול קריאה ברורה לפעולה: עודד את הצופים לבצע פעולה ספציפית, כגון ביקור באתר שלך או הרשמה לערוץ YouTube שלך.
3. בדקו פורמטים שונים של מודעות: נסו פורמטים שונים של מודעות YouTube כדי לקבוע אילו מהם מפיקים את התוצאות הטובות ביותר לקמפיין שלכם.
4. נטר והתאם את הפילוח: בדוק באופן קבוע את אפשרויות הפילוח ובצע התאמות לפי הצורך כדי לשפר את ביצועי המודעות.
קמפיינים של Performance Max (PMAX) הם תוספת חדשה יחסית לפלטפורמת גוגל אדס, שנועדה לעזור למפרסמים להשיג את יעדי הביצועים שלהם בכל מלאי המודעות של גוגל. קמפיינים של PMAX משתמשים בלמידת מכונה כדי למטב מיקומי מודעות, פילוח והצעות מחיר בזמן אמת, ולספק את התוצאות הטובות ביותר האפשריות על סמך מטרות הקמפיין.
בניגוד לקמפיינים מסורתיים של Google Ads, קמפיינים של PMAX מאחדים את מיקומי המודעות שלכם בחיפוש, בתצוגה, ב-YouTube ובקניות לקמפיין אחד. זה מאפשר לך למקסם את התפוצה והביצועים שלך מבלי שתצטרך לנהל קמפיינים מרובים ברשתות שונות. קמפיינים של PMAX מציעים גם אפשרויות מיקוד מתקדמות יותר ואסטרטגיות הצעת מחיר אוטומטיות, תוך מינוף יכולות למידת המכונה של Google כדי למטב את ביצועי הקמפיין.
קמפיינים של PMAX מציעים מספר אפשרויות מיקוד, כולל:
1. קהלים מותאמים אישית: צור רשימות קהלים מותאמות אישית המבוססות על נתונים דמוגרפיים, תחומי עניין והתנהגויות של משתמשים.
2. חיפוש דינמי: הגע למשתמשים חדשים שסביר שיתעניינו במוצרים או בשירותים שלך בהתבסס על התנהגות הגלישה ותחומי העניין שלהם.
3. שיווק מחדש: פלח משתמשים שקיימו בעבר אינטראקציה עם האתר או האפליקציה שלך.
1. הגדירו יעדי ביצועים ברורים: הגדירו את מטרות הקמפיין, כגון הגדלת המכירות או הגדלת התנועה באתר, כדי לעזור להנחות את מיטוב קמפיין PMAX.
2. מנף אוטומציה: השתמש באסטרטגיות אוטומטיות של הצעות מחיר ואפשרויות מיקוד כדי למקסם את האפקטיביות של קמפיין PMAX שלך.
3. בדקו נכסי קריאייטיב שונים: התנסו בפורמטי מודעות, תמונות ומסרים שונים כדי לקבוע אילו שילובים משיגים את התוצאות הטובות ביותר.
4. נטרו והתאימו את הקמפיין: בדקו באופן קבוע את ביצועי הקמפיין ובצעו התאמות לפי הצורך כדי לשפר את התוצאות.
גוגל שופינג (Google Shopping) הוא מנוע השוואת קניות המאפשר למשתמשים לחפש ולהשוות מוצרים מקמעונאים מקוונים שונים. מפרסמים יכולים ליצור מודעות קניות, שמציגות תמונות מוצרים, מחירים ומאחסנות מידע ישירות בתוצאות החיפוש של גוגל ובפלטפורמת שופינג. זה מאפשר לעסקים להציג את המוצרים שלהם ולהגדיל את המכירות על ידי הגעה למשתמשים שמחפשים באופן פעיל פריטים דומים.
ישנם שני סוגים עיקריים של מודעות הזמינים בגוגל שופינג:
1. מודעות קניית מוצרים: מודעות אלה מציגות מוצר יחיד עם תמונה, מחיר, שם חנות וקישור לדף המוצר.
2. הצג מודעות קניות: מודעות אלה מציגות אוסף של מוצרים קשורים, ומאפשרות למשתמשים לבחון אפשרויות מרובות לפני לחיצה על אתר האינטרנט של המפרסם.
קמפיינים של גוגל שופינג מסתמכים בעיקר על נתוני מוצרים מחשבון Google Merchant Center כדי לקבוע מתי והיכן המודעות יופיעו. כדי למטב את הפילוח שלך, שקול את האסטרטגיות הבאות:
1. מטב את נתוני המוצר: ודא שכותרות המוצרים, התיאורים והתמונות שלך מדויקים, רלוונטיים ועדכניים כדי לשפר את הנראות והרלוונטיות של המודעות.
2. השתמשו במילות מפתח שליליות: הוסיפו מילות מפתח שליליות לקמפיין כדי למנוע מהמודעות להופיע בחיפושים לא רלוונטיים.
3. התאם הצעות מחיר בהתבסס על ביצועים: עקוב אחר ביצועי הקמפיין והתאם הצעות מחיר למוצרים או לקבוצות מוצרים ספציפיים כדי לשפר את דירוג המודעות ואת התוצאות הכוללות.
1. השתמש בתמונות באיכות גבוהה: ודא שתמונות המוצר שלך ברורות, מוארות היטב ומייצגות במדויק את המוצר כדי לשפר את שיעורי ההקלקות וההמרות.
2. כלול תמחור תחרותי: סקור באופן קבוע את תמחור המתחרים והתאם את מחירי המוצרים שלך לפי הצורך כדי להישאר תחרותי בשוק.
3. נטרו והגיבו לביקורות של לקוחות: עודדו לקוחות מרוצים להשאיר ביקורות והתייחסו לכל משוב שלילי כדי לשפר את המוניטין והאמינות של החנות שלכם.
4. בדוק ומקד פורמטים של מודעות: נסה פורמטים שונים של מודעות, כגון מודעות של קניות מוצרים ומודעות 'הצג קניות', כדי לקבוע איזה מהם משיג את התוצאות הטובות ביותר לעסק שלך.